Dostępne powierzchnie reklamoweParametry techniczne
1 strona reklamy – prawa 204 x 290 mm + 4mm spadu
1 strona reklamy – lewa 204 x 290 mm (+4 mm spad)
1 strona art. promocyjnego 204 x 290 mm (+4 mm spad)
1/2 strony reklamy – prawa (pion/poziom) Pion: 83 x 243 mm / Poziom: 171 x 119 mm
1/2 strony reklamy – lewa (pion/poziom) Pion: 83 x 243 mm / Poziom: 171 x 119 mm
1/3 strony reklamy – lewa (pion/poziom) Pion: 54 x 243 mm / Poziom: 171 x 78 mm
1/4 strony reklamy – lewa (pion/poziom) Pion: 83 x 119 mm / Poziom: 171 x 57,5 mm
karta produktu 55 x 125 mm
inserty (1 szt.) Indywidualnie. Dostępne na zapytanie.
ZŁOTY PAKIET
logo firmy na I okładce + 1 strona reklamy + 1 strona wywiadu
Indywidualnie. Dostępne na zapytanie.
Partner wydania
logo firmy na I okładce + 1 strona reklamy + 1 strona wywiadu
Indywidualnie. Dostępne na zapytanie.
Skrzydło przy I okładce Awers / Rewers Awers: 102 x 218 mm + 4 mm spadu
Rewers: 102 x 290 mm + 4 mm spadu
IV okładka 204 x 290 mm (+4 mm spad)
II okładka / III strona 204 x 290 mm (+4 mm spad)
3. strona (pierwsza prawa) 204 x 290 mm (+4 mm spad)
5. strona (przy wstępniaku) 204 x 290 mm (+4 mm spad)
7. strona (przy spisie treści) 204 x 290 mm (+4 mm spad)
11. strona (po wydarzeniach) 204 x 290 mm (+4 mm spad)
karton z wypustką (logo) 200 x 290 mm + 4 mm spadu
banderola dwustronna 3 Indywidualnie. Dostępne na zapytanie
junior page 2 130 x 200 mm + 4 mm spadu
baner bez marginesów 171 x 30 mm
rozkładówka 408 x 290 mm + 4 mm spadu

Warunki techniczne dla reklam

Uwaga!
Minimalna odległość tekstów i znaków graficznych od linii cięcia (margines) powinna wynosić 10 mm (dotyczy reklam całostronicowych).

Przykład:
Dla czasopisma o wymiarach 204 x 290 mm + 4mm spadu reklama powinna mieć wymiar 212 x 298 mm. Obszar, w którym powinny być zawarte teksty oraz znaki graficzne, wynosi 184 x 270 mm.

Formaty plików
Studio graficzne pracuje z komputerami klasy PC. Gotowe reklamy przyjmowane są w postaci cyfrowej, wykonane za pomocą programów InDesign, Illustrator, Photoshop, CorelDraw lub innych, a następnie zapisane w drukarskim formacie pdf (do wersji 1.4 włącznie).

Uwagi

  • Elementy bitmapowe (np. zdjęcia) muszą mieć minimalną rozdzielczość 300 dpi przy rzeczywistym rozmiarze i być w trybie CMYK.
  • Wszystkie kolory użyte w pracy powinny być definiowane w standardzie CMYK (nie RGB, Lab, Pantone lub innych). Uwaga! Elamed Media Group nie ponosi odpowiedzialności za zgodność kolorów logo niepodanych w standardzie CMYK.
  • W plikach .pdf powinny znajdować się tylko i wyłącznie obiekty w trybie CMYK.
  • Konieczne jest przesłanie na adres wydawnictwa wydruku próbnego – proofa. Tylko poprawnie wykonany proof umożliwia poprawny kolorystycznie druk. Istnieje możliwość wykonania proofa w studiu graficznym Elamed Media Group – w takim przypadku do faktury doliczona zostanie kwota w wysokości 100 zł. Reklamodawca może zrezygnować z druku materiałów z próbą kolorystyczną (proof), jednakże wiąże się to z możliwością drobnych przekłamań kolorów, za które Elamed Media Group nie bierze odpowiedzialności.
  • Wszystkie teksty w pracy powinny być zamienione na krzywe bądź w pliku powinny być osadzone użyte czcionki. W przeciwnym razie studio graficzne Elamed Media Group nie jest w stanie zagwarantować zgodności użytych krojów z wydrukowanymi.

Materiały do przygotowania reklamy przez studio graficzne Elamed Media Group

  • Tekst – pliki Worda (z rozszerzeniem .doc).
  • Zdjęcia – o rozdzielczości min. 300 dpi, ostre. Format pliku: jpg, tif
  • Logo – w formacie tif, eps, jpg, pdf, cdr, ai (tryb CMYK), o rozdzielczości min. 300 dpi przy rzeczywistych rozmiarach.

Studio Graficzne opracowuje projekt reklamy, który jest zatwierdzany przez reklamodawcę. Projekt może być przesłany do akceptacji pocztą elektroniczną (pdf).

Projekt reklamy przygotowany przez studio graficzne jest własnością Elamed Media Group nie może być powielany bez jego zgody. Możliwe jest wykupienie praw autorskich do projektu w celu wykorzystania go w innych publikacjach.