Dwa ciągniki siodłowe Volvo FH w specjalnych edycjach Fire & Ice zostały zaprezentowane przez Volvo Trucks na tegorocznych targach. Impreza była także okazją do przypomnienia o akcji „Profesjonalni kierowcy” oraz kampanii społecznej ”Stop.Look.Wave”.

Już po raz drugi w podwarszawskim Nadarzynie spotkały się firmy związane z branżą transportową. Na Międzynarodowych Targach Transportu, Spedycji i Logistyki zaprezentowano w tym roku nie tylko różnego typu pojazdy ciężarowe, ale także części zamienne, akcesoria, oprogramowanie, oferowano także usługi prawne i ubezpieczeniowe. W ramach wydarzenia Volvo Trucks zaprezentował dwa samochody Volvo FH 13 z nowej kampanii sprzedażowej Fire & Ice Edition:

Edycja Fire jest skierowana do klientów, którzy zajmują się transportem ciężkich ładunków po trudnym terenie. Ciągniki z tej serii zapewniają niebywałą moc i dynamikę jazdy. Edycja Ice jest skierowana do klientów, którzy przewożą ładunki lekkie po płaskim terenie. Pojazd ten jest bardzo oszczędny w eksploatacji, zapewnia minimalne zużycie paliwa. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu elementów poprawiających aerodynamikę, ale również odpowiedniemu oprogramowaniu.

Międzynarodowe Targi Transportu, Spedycji i Logistyki były dla Volvo Trucks również okazją, aby przypomnieć o trzeciej już edycji akcji społecznej ”Profesjonalni kierowcy”, w ramach której szkoleni są przyszli kierowcy. Do tej pory certyfikat „Profesjonalnego kierowcy” uzyskało 500 osób, a w tym roku w 12 lokalizacjach w całym kraju przedszkolnych zostanie kolejnych 300 osób.

Na czas targów zostało również wybudowane Miasteczko Bezpieczeństwa Drogowego, którego partnerem strategicznym zostało Volvo Trucks. Przez dwa dni 800 uczniów w wieku 7-10 lat uczyło się poprzez zabawę i gry edukacyjne, jak w praktyce stosować przepisy ruchu drogowego. W strefie pod patronatem Volvo Trucks dzieci dowiadywały się, na czym polegają założenia kampanii społecznej ”Stop.Look.Wave” (”Zatrzymaj się” przed przejściem przez ulicę, ”Spójrz” na kierowcę i ”Pomachaj” mu, upewniając się, że odwzajemnił twój gest). Najmłodsi mogli wejść do kabiny Volvo FH i osobiście przekonać się, że kierowca pojazdu ciężarowego nie widzi rowerków umieszczonych przed autem.

Volvo Trucks